love song :)

Tuesday, 15 March 2011

Tg Dawai

Gambar Hiasan..


hello guys !.whoahh smngat sket kowt.yewla hri nie ana pegi jalan sma fmily..best mla2 rncang nk mkn kt luar jew..pas da abes mkn,tba2 mama ajak prgi psing stu negeri kdah..opss xsmua la..klau smua mesti duit poket kne kluar bnyak..btul x ?..ehehe
ok nie step kmi dri rumah-->kedai makan-->tg dawai-->
gurun-->bedong-->balik rumah..hehe klu nk pgi mkn angin smpai esk xabes.gra2 smua skit prut sbb tula balik awal..pnad kowt !.actually,tg dawai kat kdah nie xde la apa2 sgt pown.cma ada org jual hsil laut mcm ikan msin,blabla~..dan pling sdap skli blacan tg dawai..korang xprnh mkn blacan ?.bohong latu..smua msakan gna blacan la.xsmua la.mla2 nk pegi pntai merdeka tah tba2 keta kmi bwa pegi tg dawai..hehe mgic plk..mama ana kte nk naik bot utk mnyeberangi pntai merdeka..tpi tah ana xnk.snyi jew pntai mrdeka..lgipun dkat je pun tg dwai dan pntai mrdeka..klu brenang pown bleh asenye..haha anyway today im so happy..sbb bleh lri dri hmework.yewla asyik stress jew..hehe esk nk pgi tmpat len plk..entah bile bleh siap hmework tuh..

2 comments:

  1. keje skola aku x sesiap lagi doe! nota sejarah 3 bab x siap lagik dgn keje arab... keje skola cuti ni kan x banyak... jeles aku dgn keje skola org yg banyak tu!

    -bi (karangan,pendek je! snang bin al kacang hijau!)
    -b.arab-nota sejarah 3 bab!

    siket kan? kan?

    ReplyDelete
  2. aku jelez dgn org yg sket kje skolah tuh.
    hmm nk buad cmne..folio aku pling bnyak
    pning aku pikir

    ReplyDelete