love song :)

Monday, 18 April 2011

blabla~

YO !.
free or buzy?..my answer is buzy..shitt !.study3 until 2pm n then went to the mosque.
buad ltihan kawad smpai 6 ptg =='.frust gila2 !.dhla kwad 7 mei..pstu esk tu exam(pertengahan thun)
TAKUTNYA ya Allah !!.3 minggu agy kowt tnggal.aku xbuad sbarang ulangkji pun..still play2.
korang xpela.kami 20 sbjek kbnyakan b.arab.kna hafal la..bab menghfal nie snang kcang ptik jari.tpi nk ingat blik susah.hehe tpi hrap2 Allah bgi aku mnghfal dgn mdah n cpat..esk ada lgi latihan kwad..tau x mka aku nie cm arang aku rse..kwan2 aku plak dk kta mka aku ptih.cett !.hram kowt mna ada aku ptih bse jew.tpi aku bersyukur kpd Allah !.skrg nie aku tgk ada tnde2 nk dmm.adoii xnk2.aku nk pegi skOlah xnk ponteng..nk rekod bersih~(bersih la sgt).nie dah ada tnda2 selsema n skit tkak.xnk tnggal pelajaran sbb nk periksa dah..tkut + dmm + mrah + sdih (jdi) = ??..<soalan math yg paling pyh.hee ;)


aku kawad cmnie la...haha yewla tu an 

No comments:

Post a Comment