love song :)

Wednesday, 27 April 2011

keM ?.

salam buad smua umat islam n hai ..acece~
hehek..hai korang.cmne sihat ko tidak ehh ?.haha den kat cni shat walafiat..erk cm nk buad krangan.okey2
esk ade kwad n kem kt sKool slame 3 hari 2 mlm bersama tv9..eh xdela.habis la mke aku nnti kn.dahla golap mkin golap agy loh jdinya..ish2.cmna la nnti..mama n abah ckp cm anak hndu.eee haha ..xpe nnti ptih alek..cmne la esk kn..bwak beg roda -,- cm xcited nk g 1 blan jep..biorlah lu kalut apsal ?..haha gurau je kt ckp cmtu kt korang.jgn amek aty tpi amek kaki..hihi merapu bonar la !.serius beb.esk dgn beg skola,telekung,bku ish2 bnyak gilaa brang..xpe la suruh abah antor..kn snang.hehe dont be jeolous with me !.:D kmi bdax pompuan dk kt asrama,laki2 dk kt skola..kesian kt Depa kn!.mkn 6 kali shari x slah la.Shit! cm bdax asrama plak..pstu cm besa kawad slalu...cm cok niram aku tgk klit aku..eerr bnci3!.bdax aktif la ktekan..=P .exam tnggal 1 week..Sumpah aku xbuad ape agy..tpi hrap2 smpat la..tkut gak doe !..ermm psal abg ngan kakak aku,oke jep..cme xbrpa rpat Lol,xpe diorg kn nk SPM.so im understand..biar la aku nie.klut jep psal diorg !.lpekan jela..enjoy dgn hdup aku sdah an..okela nk packing bju2 ngan buad hmework..ngee~ bye my blogger

No comments:

Post a Comment