love song :)

Friday, 22 April 2011

semua serba xkna

                                          eee..mka mcm hantu kak limah dalam bilik..ada ke ?.
tu la mka dmam dan setelah brapa hari kawad..amacam gelap kan kulit ??..xpela skjap je nnti ptih balik,dpt vitamin sket.haha.sorry la pic tu buruk mcm bru balik dri market..kt dlm umah pakai smple2 jew.kt luar bru la lawa2..hihik ada rupe antu kak limah x ?.rse2 kak limah agy lawa an.=D merepeknye.bese la owg demm ckp mcm2.tpi mka xnmpak cm demam pun.hehe tahla.hmm mngikut ramalan cuaca hri nie smua serba xkna..why ?.because im so nervous wif my exam.yela tngal 2 mnggu agy woo.xwat prepare ape agy..kne hafal la apela.sdihnye.xpe mnggu depan akn start revision.aku akan tnggal sgala perbuatan yg xmsuk exam sperti facebook,hp,lappy n blabla~.okeh!,aku tkut la dahla 20 sbjek.yg mne plajaran arab kne hafal.hrap2 aku bleh hafal dgn mdah dan jwb dgn yakin dan snang,amin~.korang doa2kan la utk ana ye..thank you so much !.aku harap smpat la nk buad note,revision ngan len2.8 mei akan jdi dlm sejarah dlm hdup aku..7mei tu kawad.kalut je kawad tu.nk buad shari sblum pekse.haii mcm mne owg xtnsion.hmm sbar ajela.okelah aku akan busy start minggu dpan.aku akan update nnti slepas exam..InsyaAllah..Doakan saya ya !..tq :)

4 comments:

  1. makcik penyebok:haha mna adela!.cmey ?.euu

    bumcakes!:oke

    ReplyDelete
  2. comei le tu... ~~~~ nnt letak banner aku kat ngko punye blog tau! kalo x,aku x mau tlg ko lagik! (ugut neh~~~)

    ReplyDelete
  3. haha xcmey la..muktamad !.btw thanx..InsyaAllah.haha jgn la cmtu..huhu :DD

    ReplyDelete