love song :)

Thursday, 12 May 2011

ya allah

salam semua,
apo khabau ?.dharap korang sihat walafiat ek.teman kt sni shat jep..tpi sdikit stress dgn exam..rse nk hantuk kpala nie kt dinding..tapi alhamdullilah smuanya lancar..krtas exam ade yg snang kcang,sederhana dan ade yg susah sgt!..mcm nk tgk bku jep time tu..tpi mne bley cikgu tgk..nti dia amek kertas tu,dia bgi 0%..xke nayaa..anyway im so nervous with my result..tkut amat!..harap2 la aku dpat keputusan yg cemerlang AMIN..xtaula skrg nie rmai saingan...serius aku ckp!..tkut derr..hrap2 smua aku dpt cemerlang la xnk fill...aku bka pun sbb skrg nie dh cuti.tnggal smnggu jep agy nk berdepan dgn kertas2...yg pling mnakutkan MT!.wlaupun org kte snang kcang.tpi aku lemah mt..xtau sbb ape,.sjak kecil agy..mngkin xbnyak wat exercise.xtau la cmne bntuk soalan form 2 nie..hrap2 la aku bleh jwab..amin~~

No comments:

Post a Comment