love song :)

Tuesday, 17 May 2011

electric is important.

salam readers...
rumah korang ada elektrik x ??..rumah aku pagi tdi xde..susahkan kalau kehidupan kita xde elektrik..mcm mana la kehidupan org zaman dulu..aku xdpt byangkan.nie xde elektrik sekejap pun dah merungut panas la apala..yewla pagi2 nk mandi shower tiba2 lampu terpadam selamat x menjerit..rice cooker,msin basuh,tv,computer,air-cond,kipas..semua tu memerlukan elektrik.sbb tu aku bersyukur kpd Allah,sbb aku dilahirkan masa zaman berteknologi canggih nie..selamat sekejap je xde elektrik.kalu x aku dh lama,nk kuar rumah.tpi bila fikir balik,kesian jugakan kat orang2 miskin yg xdpt byar bil tu..hmm,nk buad cmne.tpi apepun aku bersyukur la dpt elektrik balik.klau x mcmne aku nk update blog..hehee okelah hri nie kan cuti ?.xbuat ape pun aku,terperap dlm umah je.mlas nk jenjalan..esok exam lagi.exam math dgn tarikh islam..harap2 aku bleh buat.amin!.doakan2 aku ya.tq. :))

No comments:

Post a Comment