love song :)

Sunday, 22 May 2011

Alhamdullilah

assalamualaikum bloggers ..
alhamdullillah akhirnya,aku dah merdeka setelah 2 minggu aku exam,dan aku bersyukur kpd Allah kerana aku boleh menjawab semua soalan tanpa meninggalkan satu soalan pun walau payah mnapun..harap2 aku jawapan yg aku isi tu betul,amin.hmm xtaula aku rsa cm xselesa ja..rsa gelabah dan rasa takut..mungkin aku nk tnggu result nie..aku tkut gk bagaimanala result aku nnti,teruk atau x..tpi harap2 aku dpt kputusan yg cemerlang.dan xnkla ada C,D,E langsung..aku xnkk.xsnggup aku tmpungnya ya Allah..tdi aku online,ada kwn aku ckp kwn aku 2 org ja dpt A dlm pelajaran nahu sorof..aku dh tkut nie.hti aku xtenang fikiaqnya..cm nk luruh jantung aku neh..hmm tpi dia kta khbar angin xtau la btul ka x.tpi nahu sorof tu nmpk soalan cm snang.xkn la 2 org ja dpt A..mustahil..xtaulah harap2 tu berita yg xbnar..takut gak !..harap2 la thun nie aku boleh klahkan kwn2 aku..bkan apa mak aku dh menaruh harapan tnggi kat aku..hmmm InsyaAllah dgn izin Allah..aku tawakal ja..semuanya ditangan-Nya skrg nie..

No comments:

Post a Comment