love song :)

Tuesday, 24 May 2011

TENSIONNN !!!

salam guys,
hmm,sebenarnye aku xde mood la nk cer cite nie..bknnya apa tension gilaa dgn RESULT !!..kbnyakkannya aku dapat ''B"..baru satu dpat A.frust gilaaa akuuu!!!..mcm mna aku nk potong kwn2 aku ?!.pdahal diorang dh ada brapa A dah..Jelez aku tgk !..nnti mesti mak ayah aku mrah kan..hmm xtau la kputusan aku merosot kottt..nie bru 6 subjek dri 14 subjek.xtaula YA ALLAH..lagi 14 nie ja aku berharap..harap2 aku xde dpt B lagi,C,D ataupun E..XMAU !!..nk nanges semua ada..apa kelemahan aku ??.bnyak saingan dlm kelas aku tu..dlu akula yg pling mntap..nie mesti asyik main ja kan ??.menyesal aku ya Allah.rsa cm nk putar balik jam tu kalau bolehh..tensionn dgn result......org len tension dgn Exam.aku dah lepas Alhamdullillah la..skrg tgh tnggu result..kdag2 aku rsa xlalu nk mkn !..yla bila tgk mak ayah aku,rsa sedih ja aku tgk diorang..huaaaaa :(
aku xmau dh main2 !!....aku nk berubahh ,aku akan buktikan yg aku boleh InsyaAllah dgn izin Allah.Amin.

No comments:

Post a Comment